למה חשוב חובה לקחת פיתוח זוגי?

לקרוא !!!!!!!!!!!!!!!!! ברצינות בבקשה. כל מילה.

  1. ב90% מהמקרים יש אופציה לתקן דברים ולשפר דברים
  1. רוב האתגרים אינם חדשים לזוגות ולאנושות. כבר ראו את זה היו בזה, ואתם לא ממציאים דבר. זה מוכר. ואפשר לפתור את זה לכוון את זה למקום טוב
  1. גם אם אתם עייפים / שחוקים / כבר חצי בחוץ / מתים לעוף מזה – יש אפשרות לעצור ולתקן
  1. גם אם הייתם אצל 5 יועצי זוגיות – יש טקטיקות אחרות שכדאי לכם לנסות (אני לדוגמא)
  1. הבסיס שלכם – כן מעולה. ברוב המקרים, הייתה תקופה טובה. היו שנים טובות. הייתה בחירה טובה בהתחלה. אינטואיציה נכונה. ומשם זה לא טופל / השתנה / התדרדר. אבל הבסיס – יופי. מסקנה? לטפל/לפתח/לתקן
  1. עקשנות = הסיבה מ' 1 לגירושים. אני אתן לכם משימות. אתם תרגישו התנגדות / עקשנות. ואם תצליחו לנצח את זה, ולהרפות, ולבצע – לא תתגרשו. אם תישארו עקשניים – תתגרשו.
  1. המשימות שתקבלו קלות יחסית. אבל הן יפעילו אצלכם אגו / צדק / רצון לקום לצעוק לזעוק להתנגד לסרב – לא בגלל שהן קשות, אלא בגלל שאתם בשיא הכעס על המצב. אלמדכם לנשום, לשים את זה רגע בצד, ולעשות משא ומתן פשוט על הדברים האלה ולמצוא פתרון. כשאתה מבין את המצב שלך, כמה אתה כועס, אתה מבין, שהכעס הזה יכול לגרום לגירושים שלך, וכדאי שנייה לשלוט בו.
  1. גירושים זה חרא של דבר. זה אסון. זה לשבור את הלב שלכם. זה טראומה לכל החיים. זו צלקת מטורפת. אנשים לא מספרים את האמת על גירושים. מוכרים אגדות. מחרישים את המחיר. המחיר מטורף. גם אצל אלה שמשחקים אותה אגדה, זה בולשיט. המחיר מטורף. לאדם, לזוג, לילדים, לנכדים. זה עובר הלאה. יש קרבות … יש בתי משפט … יש משטרה. יש בני זוג חדשים צעירים, שמגדלים לך את הילדים. יש ניתוק של שבתות. ניתוק של חגים. יש ילדים שתמיד נקרעים בין הצדדים. יש קרבות על חינוך. על בריאות הילדים. והקרבות פי 10 יותר גדולים מלפניי הגירושים. ועל מה? על מה??? על דברים שאפשר לפתור ברציונל. תעצרו !!!!!!!!!!!!! תנשמו !!!!!!!! ובואו לפרויקט עבודה, שמוציא אתכם חדשים!
  1. אני פרוייקטור. קצרן. לא חפרן. ומשימתי. אתם בידיים טובות. תבואו לזה פתוחים, כמו שאתם יודעים לבוא בעבודה. בעבודה שלכם אתם פתוחים, חדשניים, מחדשים, משפרים. תהליכים … מוצרים … פרויקטים. מתודות. ככה בדיוק תבואו לפרויקט הזוגי שלכם.

ערן שחר דוקטור התלהבות

טלפון 0544-346494

BT ייעוץ. הדרכה. ליווי. הרמת אנרגיות!

www.bt-consultants.com

פייסוש Eran Shachar

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן